وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

کانال و گروه تلگرام پریسا گوش بده تو به حرف من گوش بده تو به حرف من حرف دلمو به هیچ کس نزن می بره باز قلبمو هرچی که دارم میکنم فدات میخوام تو آغوشت از عاشقی بگم دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت عالی mp3

دانلود آهنگ جدید پریسا بغلم کن

دانلود آهنگ جدید پریسا بغلم کن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی پریسا به نام بغلم کن با لینک مستقیم و کیفیت عالی + متن آهنگ و پخش آنلاین

Download New Song By Parisa Called Baghalam Kon

با چشات با نگات بردی دلمو می افتم به پات

دل بده به دل من حرف از جدایی هیچوقت نزن

خوب من جون من دل که دستت دادم و پس نزن

گوش بده تو به حرف من حرف دلمو به هیچ کس نزن

بغلم کن یکم که من دیوونه شم

میخوام تو آغوشت از عاشقی بگم

بغلم کن یکم لمس تنت واسم یه حس خوبه که بی تو نمیشناسم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی