وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی یعنی درد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام یعنی درد با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

download new music reza sadeghiYani Dard mp3

درد یعنی غم داری بخندی به روت نیاری

درد یعنی دورت شلوغه و کسی نداری

درد یعنی تو خاک خودت غریبه دیاری

درد یعنی شرمنده ی سفره ی بچه هاتی

درد یعنی بدهکار عمر و لحظه هاتی

درد یعنی دلتنگ دلیل خنده هاتی

من درد مشترکم من و فریاد کن

همدرد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن

من از خودم بریدم و به انتها رسیدم

از من غریب و آشنا پرم

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • خفنستان خفنی

درد یعنی دلتنگ دلیل خنده هاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی