وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی یه چیزی کمه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام یه چیزی کمه با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

download new music reza sadeghiYe Chizi Kame mp3

ازین هوا ی بی هوای تو دلم گرفته از خودم

حرف این و اون شدم که گم شدم بدون تو

که بی ترانه کم شدم

ازین دلی که عمری شده تمام مشکلم پرم

همیشه گریه میخورم

همیشه واسه این و اون طناب عشق و میبرم

از تو از من بسته دیگه خونه

از مقصدی که دیگه بی نشونه

از بودنیای بی بهونه سیرم

از اعداد اصول عاشقانه

از گنگ گلی که مهربونه

از قلبی که دست این و اون سیرم

من نمیدونم چی میخوام کجای این فاصله ها

اصلا کجا بودم منشاش شکایت و گله ها

فقط میدونم یه چیزی کمه ترس و واهمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی