وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

آهنگ دربند با صدای پاپریکا دانلود

 دانلود آهنگ جدید پاپریکا دربند

دانلود آهنگ جدید و زیبای پاپریکا به نام دربند با کیفیت عالی و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ دربند

Download New Music Paprika Called Darband

موهای خوش عطرت من و تو و چترت روزای خوبی که دلم براش تنگه
بارون یک بندو هوای دربند و شبای خوبی که دلم براش تنگه
روزامو برگردون نبض دلم کنده تو دلم هیچی نیست اخلاق من تنده
من معذرت میخوام از خودم و از تو برگرد و برگردون روزای خوبم رو
روزامو برگردون نبض دلم کنده تو دلم هیچی نیست اخلاق من تنده
من معذرت میخوام از خودم و از تو برگرد و برگردون روزای خوبم رو
اون شال باز تو چشمای ناز تو تصویر خوبی که دلم براش تنگه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی