وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محسن چاوشی دل من

دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن چاوشی به نام دل من با کیفیت عالی و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ دل من

Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Dele Man

قصد جفاها نکنی ور بکنی با دل من

وا دل من وا دل من وا دل من وا دل من

قصد کنی بر تن من شاد شود دشمن من

وانگه از این خسته شود یا دل تو یا دل من

واله و شیدا دل من بی‌سر و بی‌ پا دل من

  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • خفنستان خفنی

قصد کنی بر تن من شاد شود دشمن من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی