وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

سعید پانتر سیگار من کو

دانلود موزیک ویدیو جدید و زیبای هایجک و سعید پانتر به نام سیگار من کو با کیفیت عالی و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ سیگار من کو 

Download New Music Video By Hijack & Saeed Panter Called Sigare Man Koo

دوباره بارون میباره خاطره هاتو یادم میاره
دوباره تنهایی و من کجایی جونم بی تو نمیتونم

سیگار من کو یار من کو مرهمه دردم دلداره من کو
از دار دنیا تو رو میخواستم اما تو نیستی حالم خرابه

کنار من بیدار نمیشی صبح باز چشمام تو چشات نمیشه صبح باز
چیزایی که هک شده از تو توو سرم تلخ ترین خاطراته شیرینه دنیاست

ساده ست برات مگه میشه حرفاتو یادم نیاد
مگه میشه یکی بیاد یک روز بعد من روزای قشنگمون حیف بود مگه نه

  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • خفنستان خفنی

سیگار من کو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی