وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

وارانا ، دانلود آهنگ فیلم جدید عکس اخبار جدید روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی من دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام من دوست دارم با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

download new music reza sadeghi _ Man Dooset Daram mp3

تو این شهر به هرکی شبیه تو

بهش بی اراده نگاه میکنم

می دونم که نزدیک من نیست

می دونم دارم اشتباه می کنم

تو نیستی و من مثل دیونه ها

دارم زیر بارون قدم میزنم

تورو اونقدر از خدا خواستم

هواس خدارم بهم میزنم

مثل یه دیونم دلتنگ و بارونی

اشکام سر میره تو هر خیابون

قلبم ترک خورده حال بدی دارم

هیچوقت نفهمیدی چقدر دوست دارم
  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • خفنستان خفنی

هواس خدارم بهم میزنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی